Myyyyyyyyyyyys

Färgade håret i onsdagskväll, och det ser förjävligt ut! Har även lyckats kladda färg på panna, nacke, armar, och bröst. Men håret blir nog snyggare när det tvättats ur lite och blivit ljusare.

Igår dök Linn upp på ett sista-minutenbesök, då hon snart skulle flytta tillbaks hem till Örebro. Synd att jag inte fick ha henne här längre tid, men trivs man inte så är det ju onödigt att slösa på studielån.

Idag fick vi celebert besök, nämligen min bror och la familia. Oj, vad det har stojats, och jag gick till lekparken med Telma. Vilken jäkla energi jag hade, så jag har åkt rutchbana, klättrat och lekt flygplan. Halva sandlådan hamnade i skorna såklart.

Vi har fikat med äppelkaka, och sen åt vi grillad kyckling och sallad (med egenodlade körsbärstomater!!). När bror och co skulle åka så fick jag en jättefin puss av Telma, rakt på munnen. :D *hjärtsmält*

Min mor lärde även Telma att andvända vattensprayflaskan, och det blev årets höjdpunkt; har aldrig sett ett lyckligare barn!! Kanske lägger upp videosnutten.

Nu är det mysigt tyst, och man är mysigt trött, till skillnad frå tråkigt tyst och tråktrött, som det är när man inte har småfisar på besök.

Imorgon är det Busfabriken med tre ungar och tre vuxna (och bebis i magen, såklart). Ska bli intressant. :) Och på söndag blir det fler lägenhetsvisningar. Måndag ska jag träffa Essa (hoppas jag), torsdag är det ultraljud, måndag barnmorskan, tisdag Ullared. Massor att se fram emot. =D

Nu ska jag sträcka ut mig på soffan och glo på Digiloo. Om 20min är det Brokeback Mountain på SVT1. Var länge sen jag såg den, så jag ska mysa med lite pojkkärlek. ;)

Cheerio!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo men gröten är ju pulver som blandas med vatten och med den har vi inga problem med.

Sen så tror jag inte att creme fraiche är det bästa att ge till en bebis till potatis,

smör är det bästa och nu vet jag att det smöret jag såg finns visst utan salt bara det att bajs Konsum inte hade just det! :)

2009-09-05 @ 22:54:34
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det har börjat igen!

Första avsnittet var den 19 augusti så det är bara in på SR och ta ner som poddradio och lyssna!

2009-09-09 @ 20:17:08
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nej det är inte det för det har varit så i några år och jag har inte blivit större (på längden iaf) sen jag var 14..

2009-09-17 @ 13:06:40
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0