Efter klippningen väger jag säkert minst ett halvkilo mindre. ;)

Köttfärssås och spagetti var en gravidcraving förut, men nu har det övergått till snabbnudlar. Göttmose. Gärna tillsammans med kidneybönor och sesamolja. Sushi älskar jag också, men vill inte slösa för mycket pengar överdriva rå fisk, pga riskerna.

Snuttefilten har kommit, men den måste hämtas på Ica. Får ta det imorgon.
8 dagar kvar till nästa ultraljud. Bebis rör på sig i magen och sparkar till då och då. Härligt. :) 


Var förresten hos frisören igår, och bilder kommer när jag fixat några som jag känner mig nöjd med. :D När jag var hos frissan så kom Linn, som jag inte träffat på över ett år! Vi gick och fikade på Wayne's Coffee, kollade lite inne på Lekia, tog en glass på trädgårdstorget och bara snackade massor. Sen följde hon med på visning och hem till mig en stund. Mysigt värre. :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0