Vagn! :)

Imorgon vid 14 så ska vi (jag och brorsans sambo) hämta denna fina vagn som jag hittade på Blocket. Det är en Babytravel jogger -09, oandvänd, för 2700kr. Ett riktigt kap, tycker jag, och därför passar jag på nu. Får försöka hitta förvaring någonstans, men det är ju "bara" 99 dagar kvar nu. ;) På fredag har jag gått 6 fulla månader (ja, alltså, sista mensens första dag var 29 april). Hursom som går tiden väldans massa fort nu, och man märker av skillnader i sitt humör. Jag som alltid haft säsongsdeppression kan le och sprudla; jag ser fram emot julen och nyår som fan; det betyder att jag närmar mig dagen då jag får träffa min älskade son för första gången (öga-mot-öga iaf). Idag vandrade jag runt och kände mig som del av en Monet-tavla; allt var så vackert, solen sken och jag ville bara sätta mig bland löven och lyssna på musik, drömma mig bort och känna älsklingen sparkas därinne. Istället köpte jag julmust och bara njöt av sprudlet inombords. hihi I November är det en hel del saker som ska göras, och det är en sak jag måste avboka, delvis för att det blir trångt.    
 



Kommentarer
Postat av: Tina S

sikken härlig vagn!!

2009-10-28 @ 09:30:42
URL: http://onodiginfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0