Grejer

Min vän på http://emeliegrahn.blogg.se skrev några onödiga saker om sig själv; jag tyckte det såg skoj ut så jag härmar henne.

Jag hatar klarrött, rotmos, marsipan/mandelmassa, fläder, falukorv och prinskorv.

Är rädd för getingar och grävlingar.

Har alltid Lyppsyls läppcerat i närheten. Doften påminner om mamma, jag åt det när jag var liten, och den funkar bäst för läpparna.

Jag avskyr smulor, men är ingen städmänniska i övrigt.


Såg Härskarringen 10 ggr på bio. Har även läst trilogin, både på svenska och engelska. 

Gråter ca 5ggr/år i genomsnitt, och aldrig när någon ser det. (Pga dödsfall så har det blivit några fler gånger i år)

 Förra året hade jag födelsedagsfest för första gången på 10-11 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0