Fler rubriker...

Aftonbladet skriver:
Playboy-brud stämmer Michael Jackson: "Han blåste mig"


En blåst Playboy-brud? Vilka är oddsen? ;)

Aftonbladet skriver:
Madonnas nya galna stil.


Ny galen stil? Ny??? NY??????

----

På tal om nyheter... i skrivande stund ligger våran digital-tv och telefoni nere. Fortfarande! Den försvann vid ca 20-tiden och Sverige fick ett löfte om att det skulle vara igång före 22:30. Det var två timmar sedan....
Har skrivit till Aftonbladet.

----

12 Maj bär det av med båt till Mariehamn! :) Watch out, fyllekajor, here I come!

Puss och kram!

P.S. Vad skulle ni villja läsa i min blogg? Det är request-dax nu! Jag skriver ett inlägg om EXAKT VAD NI VILL!  D.S.

Kommentarer
Postat av: Lise

Skriv ett inlägg om vad du anser om att skattebetalarna beskostar kungafamiljen, och främst bröllopet. Samtidigt som fler och fler kommuner inför anställningsstop så folk inte får fortsatt jobb, människor i nöd blir lidande, och dagispersonal kan inte garantera barnens säkerhet. Är det viktigare att Daniel och Viktoria får ett svindyrt bröllop och kan åka jorden runt?

2009-05-06 @ 06:55:08
URL: http://itsmychaos.blogspot.com
Postat av: Myaraq

Såg att du hängde på Pubes blogg, och blev förvirrad.

Min mamma är eskimå, och pappa är svensk.



& mamma har könshår.



Så nu vet vi det :)

2009-05-07 @ 00:17:25
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0