Heminredningsbloggning

Jag letar ,som några av er kanske vet, lägenhet, och nu börjar jag drömma om hur det ska se ut och vad jag ska köpa. Börjar förstå folks kärlek till heminredning. Just nu söker jag ett annorlunda, roligt, snyggt duschdraperi. Här är några andra saker jag skulle villja ha. (Klicka på bilden för mer info)


Streckkod på väggen!!!! Resten var också jävla snyggt, förutom den gula vasen... och lampan.



En kakform som får kakan att se ut som en ros! Fanns andra coola som tåg, slott, piratskepp, hjärtan, etc.
Hjärtat skulle jag inte heller tacka nej till.


Man kan sätta in ett eget foto! Vill sätta in en bild på Telma och hennes syskon (beräknad 14 Mars).


Vill även ha en sylåda, med det allra nödvändigaste, och lite andra praktiska prylar. Praktiskt behöver inte betyda tråkigt, men roligt behöver inte betyda stillöst eller oelegant. ;) Kommer mer heminredningsbloggning snart.

Kommentarer
Postat av: Eva

Här är duschdraperiet du ska ha:



http://www.coolstuff.se/media/image/800fef551c90756d6492d41cadd898e6.jpg



Håller med om streckkoden, sjukt snyggt!

Har ju funderat på att skaffa en tatuering med en streckkod i nacken :P Streckkoder är coola liksom..

2009-03-07 @ 22:06:16
Postat av: Susanne

sv: sedär! såg det på den hemsidan ikväll =)

2009-03-19 @ 23:47:51
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0