Och lite mer.

26/7

Idag blev jag så otroligt sugen på sushi medan min mor och jag tittade på japanskt matlagning på tv. Jag kollade Wasabis öppettider på internet, och sen kollade jag även Kikkobars meny; då upptäckte jag att de har min älsklingssoppa (kyckling- och majssoppa) som jag brukade äta rätt ofta i England. Jag har bara hittat den på ETT ställe i Sverige hitills och det var i Kristianstad. Min mor blev sugen på Misosoppa.

Sagt och gjort så drog jag ner på stan, gick in på Wasabi och köpte 16 bitar sushi, och sen vidare till Kikkobar där jag köpte min soppa och Misosoppa. Sen tog jag bussen tillbaks hem på en gång och min mor och jag satt hemma och NJÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT som in i helvetes.

Fisken riktigt smälte i munnen och soppan var precis lagom varm och småstark. Och vilka minnen sen. :) Iofs ville jag ha mer sen, men man ska väll inte vara girig. Jag har uppenbarligen en finsmakare i magen. :)

Idag (klockan är över midnatt) är det inskrivning på MVC. Yes! :) Undrar om jag får höra min älsklings hjärtljud. Hoppas det.

Min mor har börjat vinka mot min mage och säga 'hej' så fort jag är bar. hehe Hon är helt till sig över bebisen, och det tror jag inte att hon förväntade sig själv ens, men sen tror jag UL:et förstärkte det också; det blev mer riktigt för henne också. Hon har inte varit på en UL-undersökning sen 1984 och då var det ju lite annorlunda. :) Då fick man inga utskrifter heller.


Nej, nu ska jag sova. Måste upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0