Siamessex.

Såg precis en dokumentär om siamesiska tvillingar. De har alla inre organ separata förutom gallblåsa, och kvinnliga attiraljer och dyl. En fråga uppstod i mitt sjuka huvud; hur gör man med det sexuella när man delar könsorgan? Tänk er att en av dem är kåt och vill tillfredsställa sig själv, men den andre vill inte. Blir det sexuellt utnyttjande om man gör det ändå? Visst är det Deras, men en sån sak kanske båda borde vara med på.

Dem här systrarna har varsin arm och varsit ben; och dem känner inte den andres sida, och kan inte kontrollera den andres arm/ben, etc. Tänk er om dem kunde göra det; kontrollera båda sidorna menar jag. Syskon är ju syskon! Vad jag skulle jävlas om jag var i den situationen; skulle sitta och pilla i den andres öra, peta i näsan bland folk, klå upp syrran, etc.

Och vad händer när dem har gas? Kan den ena trycka på och den andra hålla in? Där finns ju också en möjlighet till att jävlas; och något man måste kompromissa om.

Tänk om en är äventyrlig av sig och den andra skraj för allt?

*Uppe på femmans trampolin i badhuset*
-Jag ångrar mig, jag vill inte hoppa!
-Sluta larva dig! *hoppar*


Om en av dem mördar någon, men den andra var helt emot det och därmed oskyldig; skickas båda till fängelse, eller ingen av dem? Kan dem sätta en oskyldig människa i fängelse? Kan dem frige en skyldig sådan?

Jag är glad att jag har en separat kropp som jag får göra vad jag vill med. Tackar tackar!



((Jag har placerat min blogg i Linköpingbloggkartan.se! ))

Kommentarer
Postat av: Eva

Såg också den dokumentären och funderade på samma saker :P

2009-01-13 @ 14:49:47
Postat av: Daniel

hehe klockren analys!

Tack å lov har man sin egen kropp!

2009-01-13 @ 15:17:31
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0