Mycket i veckan.

I onsdags var jag på en ruttet tråkig dejt, men igår var jag på Busfabriken i Norrköping med Kristian och Amanda. Ska spendera helgen med dem och blir hämtad snart. Aldrig varit hemma hos honom så det ska bli spännande.

Kanske dyker upp online vid något tillfälle; annars hörs vi igen på söndag. På  måndag kommer Tessan och Telma hit och sover över. :) Tessan ska på UL, hoppas jag kan följa med.


Just det, min  mor såg Lars Winnerbäck utanför Hemköp här i Linköping idag. Satmaran ringer mig och berättar och låter jättenöjd. Avis jue!! Kunde hon inte typ... stanna honom och säga "Du, min snygga dotter är singel, här får du hennes nummer"? haha, okej, kanske inte, men ändå. Han är min!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0