Osexigt år my arse!



Mitt kärleksastro ser inte så lovande ut. Tur att jag bara tror på personlighetsprofiler, och inte horoskop. Dessutom är jag skytte i månen så det kanske fixar sig ändå. I 2009 vill jag få ett jobb i England, träffa en karl jag trivs med, och göra framsteg på utbildningsfronten. Det räcker för tillfället, men om jag har karl och jobb i 2010 så hoppas jag på att få bli mamma. Men den dagen, den sorgen; just nu koncentrerar jag mig på veckan som kommer. Mycket kan hända på 7 dagar. Vad vill ni med 2009?

OXEN - Juni blir härligt het och sexig

Det finns en risk att du snubblar över dina egna krav. Du vill utvecklas och förbättra ditt liv på många sätt, men det går trögt. Det kostar dessutom massor av energi och en följd av detta är att du får för lite tid och ork över för kärleken.

Våren blir ljummen. Det ljusnar lite i april, bland annat tack vare ett roligt förslag som du får 29/4. Men först i juni tar kärlekslivet fart och sexlivet återfår sin glöd. 19/6 är en ovanligt sexig dag mitt i en het och härlig månad. När juni har passerat finns det en viss risk att du ramlar tillbaka i praktiska, tråkiga prioriteringar. Mycket blir gjort, du kanske flyttar till exempel, men kärlek och känslor får vänta. En flirt i augusti piggar upp och 6/10 ut-lovar erotisk hetta, men det är långt mellan ljuspunkterna.

Mot slutet av året börjar du känna dig en smula nöjd, du slappnar av mer och känner att den långa uppförsbacken äntligen är till ända. En rolig överraskning 27/12 öppnar för att nästa år får en bra start.

Heta tecken: Väduren, Skorpionen
---



 MÅNEN I SKYTTEN (Ann Henning: Modern astrologi)
Är ostadig och slarvig men samtidigt optimistisk och positiv. Du byter ofta bostad och blir rastlös om du stannar alltför länge på samma plats. Du är odefinierat idealistisk och ditt omdöme är mycket gott. Din mor var troligen filosofiskt lagd men inte särskilt varm. Själv är du en stimulerande och hjärtevärmande kamrat men inte så lätt att leva ihop med eftersom du kräver full personlig frihet och sällan anstränger dig för att ordna upp hushåll eller ekonomi. Din lättsinniga inställning till pengar gör att du är ständigt skuldsatt.

MÅNEN I SKYTTEN (Palrinieri & Rader: Astrologi i praktiken)
Optimism, utåtvändhet och ett lyckligt sällskapsliv. Starkt intresse för resor.
I ett manligt horoskop: benägenhet att ha många kortlivade förbindelser. Utländska kvinnor.
I ett kvinnligt horoskop: kärleken ses som ett medel för att få en bättre standard och kontakter högre upp i sällskapslivet.
Vid negativ påverkan: felaktiga värderingar och trångsynthet.

MÅNEN I SKYTTEN ( Derek & Julia Parker)
Ofta rastlös men vanligen optimistisk, glad och mycket god talare. I hög grad oberoende och frihetsälskande; det finns ofta tendens att vara något för nonchalant. Ett starkt behov av fysisk träning får vanligen sitt utlopp i sportdeltagande. Den intuitiva kraften är högt utvecklad och kan verka profetisk. Sorglöshet och ibland hänsynslöshet är negativa drag som bör motarbetas. Förändring av vistelseort är vanlig. Typisk är en viss impulsivitet och livlighet i rörelserna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0