Bill Bailey & Lars Winnerbäck = Mumms!

Jag känner mig så uttråkad att jag allvarligt funderar på tidigt sänggående. Ska väll ligga och läsa lite och fantisera om två underbart talangfulla, och vackra människor. Vad? Man kan väll fantisera iaf.? Gör vi alla; bara inte alla som erkänner det. ;)



Gick och lade mig vid 12-tiden inatt, men låg bara med massa tankar i huvudet och trotts att jag var trött så kunde jag inte somna. Dessutom var jag pinknödig så jag fick traska upp vid 2-tiden och göra det som behövde göras. Sen gick jag och lade mig igen och somnade ganska snabbt. Vaknade vid 10 av att larmet ringde; snoozade 2 ggr, men gick upp en minut innan klockan ringde. Kände mig pigg och glad. Senare, när man legat på soffan ett tag, så blev man ju lite trött igen. Drack tre koppar kaffe och damsög nästan hela lägenheten. Dutti jag är!





Bara skrutt på tv dessutom; absolut skrutt allting! Just nu är det en dokumentär om feta kvinnor som tjänar sitt leverne på att sitta på människor. Squashing; en ny fetish. Finns det ingenting bättre att göra dokumentärer på?? Hundar med bara träben? Spädbarn som spelar Mozart? Mig? 

Ja just det, det är faktiskt EN bra grej på tv ikväll; De halft dolda; en serie av Jonas Gardell på SVT 21:00. Tredje avsnittet av fyra idag. Sitter hela serien och försöker lista ut vem som ska dö. En morbiditet som få kan locka fram så bra som Jonas. 

Puss & nyp i rumpan!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0