keyboardforblondes.com, m.m.

På cp-toan här på kontoret brukar det ligga tidningar och idag hittade jag tidningen 'Film'. Längst bak i den har de pryltips. 

VILL HA!
(Klicka på bild för mer info)
 

Knappar som "Any key", "Oops!", och "The smart blonde key" etc. har man i alla tider velat ha! Kostar 675kr ink. frakt.



Ni kanske tror att det här är vilken snygg penna som helst, men ack vad ni misstar er, mina vänner! Denna penna kommer ihåg vad du skriver, ritar och säger och gör allt sökbart via din dator. Lite som en bärbar hjärna! Bara 1900kr!

 
Jag har letat länge efter den perfekta musmattan, och nu när jag ser den så tåras mina ögon... halleluja moment som Honiidol skulle säga. geekstuff4u.com

Vem har inte drömt om att ha ett usb-minne i formen av en tumme? Inte jag, men nu när jag vet att det finns så kommer jag nog göra det!! geekstuff4u.com

*suuuuck*

Kommentarer
Postat av: Eva

Men, vilken läskig tumme! Nej, usch, det skulle jag inte vilja ha...

Pennan däremot, gud vad cool!

2009-02-05 @ 07:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0