Ful jul

Simon sa någonstans att julen ger folk dålig smak, även om dem vanligtvis har god smak. Jag tror det kan stämma, och att jag delvis kan inkluderas i den förolämpningen. Till julen tillåter jag mig själv att vara gammaldags, och en total-Svensson! Det är bara en kort tid på året, och när julen är över förbereds det för nyår som är helt tvärtom; det ska vara glamorös fest och har man pengar kvar sen jul och mellandagarna så ska dem spenderas nu! :) 

Jag vill dock påpeka att jag har gränser och aldrig skulle gå så långt som dessa människor har... 


Kirk & Spocks första gemensamma jul?
 



Ett annat sätt att dekorera med alkohol...



Sätter man en extra spik i vardagsrumsväggen för den här, eller...?



Alkohol igen...



Kan någon förklara för mig hur dem här människorna tänkte när dem satte upp en kissande tomte på taket...


Oh, what a surprise. More alcohol!



Den här familjen känner inte till uttrycket "Less is more"...



Julgransdekoration från mellanöstern... det blir en annorlunda julgransplundring.



Dem här dekorationerna borde passa bra i Star Trekk-granen...





Smakfullt?

 

Den här finns visst på www.pinkflamingostore.com (En affär med BARA flamingosar)



Nej, usch, jag tror jag lämnar det där för tillfället.

God jul & Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0