Fredag den tredje. :(

Vi har fått det hela om bakfoten; det är inte fredag den 13:e som är otursdag, det är fredag den 3:dje!!

Negativt
*Halsbandet gick sönder
*Glömde ciggen
*Fick springa till bussen i nya högklackade skor
*Fick blåsor på båda fötterna som gjorde fruktansvärt ont.
*Skorna är skitiga.
*När jag satte mig ner för att vila gick jag ifrån vinet.
*Kent vägrar åka förbi systemet imorgon på väg till Max, om jag inte åker tillbaks till stan för att kolla om vinet står kvar. Smärta är något han inte förstår. Alls.
*Ölen sprutade ut när jag öppnade den.
*Jag var tvungen att spräcka min 500-lapp när jag köpte cigg. De tog inte kort.
*Mamma åkte till Max en dag tidigare. Jag skulle velat göra det också...
*Har inte hittat present åt Max (min bror fyller 30 på söndag).

Positivt
*Jag kände mig snygg
*Jag fick goda nyheter hos studiefrämjandet.
*Internet fungerar
*Jag har cigg nu
*Jag har öl att svälja dagens skit med.
*Det är fint väder ute
*Jag vrickade inte foten
*Jag behövde inte vänta länge på bussen tillbaks
*Bussen stanade inte längre bort (den gör det ibland om det är flera bussar framför).


Nej, nu ska jag ligga och tycka synd om mig själv. Får åka in tidigare imorgon bitti och köpa nytt vin. Jävla slöseri på pengar, men jag antar att sånt händer ibland. Så ont som jag hade så kunde jag inte tänka på något annat. Att ingen såg att jag gick ifrån påsen och stoppade mig..... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0