Vackra människa. ;)

Nu har jag kollat på lägenheten i Berga, och tyvärr var det för mycket att fixa. Det var ett dödsbo, så någon äldre hade bott där och rökt in hela lägenheten. Golven och tapeterna behövde fixas överallt. Det enda rum som inte behövde fixas var badrummet. De gick ut med 325000 kr, men de lär få lägre än det.

Sen handlade jag och kom hem till tjat, tjat, tjat. Vilken uppskattning.

Jag gjorde mig jättefin idag; satte upp pappiliotter och andvände värmeborste. Mmm, skulle kunna sätta på mig själv. Måste ha nya skor bara, och jag har hittat en underbar väska som jag ska köpa. Lite dyr, men det är en investering. hehe Jag låter som Rebecca Bloomwood från Shopaholicserien. hihi

När jag låg i badet idag så ringde en kvinna från produktionen av dokusåpan Färjan och ville ställa frågor. Vi kanske får vara med i programmet i maj. Någon som vill följa med? Mamma och jag är rätt tråkiga själva. haha Nä, vi har kul, men p.g.a. hennes ben så kan vi inte släppa loss helt. Vi fyller ju 16-17 Maj så det skulle vara roligt med en födelsedagskryssning. Följ med!!

Nej, nu ska jag ta en kopp kaffe och äta en vaniljmunk.

puss

Kommentarer
Postat av: Eva

Ska du köpa en lägenhet?

2009-04-02 @ 17:03:24
Postat av: becca

jag är sugen på att följa med på kryssning!! Och nu var det aslänge sedan vi sågs och jag har inte varit med och firat din födelsedag på aslänge ju...

2009-04-04 @ 19:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0