Flytt, bebisar och vår. :)

För två helger sedan flyttade vi till Haninge, utanför Vidingsjö. Fortfarande Linköping mao, inte Stockholm. ;) Vi trivs bra, fast jag ska inte bo kvar. Jag letar lägenhet för fullt.

Igår kollade vi på en etta på Opphemsgatan, idag ska vi kolla på en i Berga, och på måndag är det visning i Ekholmen. Den på Opphemsgatan var jättefin och fräsch, men hade desvärre ingen balkong. :( Det är mitt enda krav. Är det för mycket att be om?

Den i Berga behöver heltapetsering, och nya golv i hall och kök, men badrummet är fräscht, och det finns tvättmaskin. Diskmaskinen är en sån som står på diskbänken, men det duger. Blir väll inte överdrivet mycket disk. Inte helt säker på att diskmaskinen ingår dock.

Vi har skaffat digitalbox med Massa kanaler. Finns ändå inte speciellt mycket att kolla på. hehe Men det är bättre än förut. ;)

Som många av er kanske vet så blev jag 23 Mars 20:38 (har jag för mig) tvåbarnsfaster till en liten Alva. Fast hon var iofs. större än sin storasyster. Får träffa henne i helgen då hennes pappa fyller 30 och har öppet hus. Och då får jag kramas med sötaste Telma också.

Och snart är det påsk. Hoppas det fina vädret håller sig. Har sett både krokusar och snödroppar. Vill se tussilagon; då är det vår!!

Kommentarer
Postat av: emelie

jätte fin blogg :) allt bra idag ?=)

2009-04-03 @ 12:27:42
URL: http://emehliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0