Underbar östgötalåt! :D



Sitter på min säng i mitt ungkarlsrum,
å förbannar min mor att ja inte föddes stum,
min enda chans är å kunna få besked, 
å få komma till en rikskänd logoped.

För jag kör en Porsche och ja lagar indisk mat,
har Amelias alla sextips i en databas,
men inte fasen spelar det nån roll, 
om man låter som ett Kolmårdstroll

Det ä så svårt att va en Don Juan 
om man låter som ett barnprogram,
erotiken, den kommer liksom av sig

Gu vad du ä grann, det låter inge bra,
när man en kvinna med storm vill ta.
Och du får inte smeka eller kyssa hennes hy,
om du låter som en Motalarevy.

För finnar, å ryssar, å linköpingsbor,
de har det värre än du nånsin tror,
å det blir inge rajraj när lampa är släkt, 
om du har en ful dialekt

För Finnar, å Ryssar, å Linköpingsbor,
de har det värre än du nånsin tror,
å det blir inge rajraj när lampa är släkt, 
om du har en ful dialekt

Take it Classe!
(visselsolo)

Om du har en ful dialekt, aooooooooh... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0