Mobilönskan

Jag har bestämt mig för vilken telefon jag ska köpa när jag får råd, eller om jag skriver upp den på önskelistan. (Fyller 16 Maj)

"Med LG KU990 Viewty får du en sann multimedia upplevelse. Viewty är en 3G telefon och då den stödjer HSDPA 3,6 har användaren tillgång till mycket snabbt Internet. För den totala Internet-upplevelsen är även flera Google-tjänster förinstallerade på telefonen som Google Maps, GMail och Google Search. Tack vare den sofistikerade 5-megapixelkameran med Schneider-Kreutznach certifierad optik kan du ta knivskarpa bilder och spela in filmer i VGA-upplösning. Tack vare den sofistikerade mjukvaran är du säker på att dina bilder alltid blir perfekta. Viewty är utrustad med funktioner som både manuell och autofokus, ISO800 och avancerade ljusinställningar via SmartlightTM. Tack vare bildstabiliserings-funktionen riskerar du inte får suddiga bilder. Självklart är telefonen även utrustad med en kraftfull Xenon-blixt."

(helst mörk silver, men svart är okej)

2414 :-
Det är inte så farligt dyrt för en så fin mobil. :) Bättre än den jag har, och den var ungefär dubbelt så dyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0